In acest sens, promovarea proiectului a demarat prin crearea blogului BEST (http://buildeuropethroughsports.blogspot.com), un spatiu plin de identitate ce ofera tinerilor din grupul tinta precum si din comunitatile partenere ocazia de a fi informati, de a comunica si de a-si impartasi impresii valoroase de pe parcursul procesului de implementare. Mai mult decat atat, paginile/siteurile organizatiilor promotoare reprezinta, asa cum este si situatia AT ONIX locuri de promovare temeinica si de multiplicarea a demersurilor ce vor fi abordate in perioada urmatoare odata cu derularea schimbului de tineri.
Activitatile outdoor nu trebuie nici ele a fi trecute cu vederea considerand consistenta actiunilor derulate odata cu finalizarea selectiei. In acest sens, in perioada 01-04 august 2014, grupurile nationale au derulat in propriile comunitati actiuni de vizibilitate in mediul public in cadrul carora au chestionat cetateni cu privire la importanta sportului de masa, au purtat discutii tematice cu elevi si responsabili de tineret, au dezbatut totodata subiectele de interes in sportul comunitar cu reprezentanti ai administratiei, in toate relatiile mentionate tinerii promovandu-se prin intermediul unor materiale precum: afise, flyere, stickere, roll-up, banner, tricouri personalizate. Mai mult decat atat au lansat inca de pea cum invitatia la participare, evidentiind in acest fel rolul deosebit de important pe care asumarea unei viziuni stretgice comune in promovarea sportului il are relatia dintre mediul ong, actorii deciziilor si administratiile locale.
Florin Ceparu – Manager de Proiect
Articol realizat in cadrul proiectului BUILD EUROPE THROUGH SPORTS derulat cu sprijin financiar din partea Uniunii Europene in cadrul Programului ERASMUS PLUS, Actiunea cheie 1 – Mobilitati ale tinerilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu